Schimb și returnare

Doriți să schimbați sau să returnați un produs de bună calitate?
Aveți dreptul, în termen de 14 zile, să solicitați un schimb sau returnare a unui produs dacă acesta nu se potrivește ca formă, dimensiuni, stil, dimensiune, culoare sau, din alte motive, nu poate fi utilizat în scopul pentru care a fost prevăzut, cu excepția cazului în care este listat. în Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003
Conditii de schimb de marfa
• Au trecut mai puțin de 14 zile de la achiziționarea mărfurilor;
• Cumpărătorul nu este persoană juridică;
• Există o chitanță de numerar sau alt document care atestă faptul cumpărării;
• Produsul nu a fost folosit, s-a păstrat aspectul original;
• Produsul are ambalajul original complet nedeteriorat;
• Se păstrează setul complet de bunuri: accesorii, consumabile, documentația de însoțire și software, iar ambalajul acestora nu este deteriorat;
• Produsul nu a fost activat.
Lista mărfurilor care nu fac obiectul returnării sau schimbului
Lista produselor nealimentare de bună calitate care nu pot fi schimbate cu un produs similar este prezentată în Anexa nr.2 la Hotărârea Guvernului nr.1465 din 8 decembrie 2003.
1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).
2. Cusut si tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).
3. Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate de ras electric și alte produse similare de igienă personală).
4. Parfumuri și produse cosmetice.
5. Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletitură etc.).
6. Produse prin cablu (sârme, cabluri, cabluri).
7. Materiale de construcție și finisare și alte bunuri vândute la metru (linoleum, folie, mochetă etc.).
8. Produse si materiale in contact cu alimentele, realizate din materiale polimerice, inclusiv cele de unica folosinta (vesela si ustensile de bucatarie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea si transportul produselor alimentare (canistre, conserve, sticle, butoaie).
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.
10. Mobilier de uz casnic (seturi și seturi de mobilier).
11. Autoturisme și motociclete, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a muncii agricole, ambarcațiuni de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic.
12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (mașini și dispozitive electrice, echipamente radio-electronice, echipamente de calcul și copiere de uz casnic, echipamente fotografice și de filmare, echipamente telefonice (fixe și mobile) și fax, instrumente muzicale electrice, gaze menajere. echipamente și dispozitive).
13. Bunuri pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și echipamente medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente).
14. Jucării.

Doriți să schimbați sau să returnați un produs de o calitate necorespunzătoare?
Ați descoperit o defecțiune sau o defecțiune
• Contactați asistența clienți Sad.md la numărul de telefon ****
• Pentru a confirma prezența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service autorizat, care va confirma defectul declarat.
• Perioada de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia de reparare a produsului, schimb sau rambursare
Verificarea calității produsului
Atunci când faceți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a verifica calitatea mărfurilor. În acest sens, vă reamintim de necesitatea de a furniza produsul achiziționat împreună cu o cerere de retur/schimb. Pe baza rezultatelor unui astfel de control al calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dvs.
Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului calității, în conformitate cu paragrafele 3-6, Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 1465 din 8 decembrie 2003 privind aprobarea Regulilor de schimb de produse nealimentare și a perioadelor de garanție, aveți dreptul să depuneți o cerere scrisă pentru verificarea independentă a mărfurilor.
Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul să fiți prezent în timpul examinării. În cazul în care examinarea stabilește prezența deficiențelor apărute nu din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile de desfășurare a examinării, precum și costurile asociate cu depozitarea și transportul mărfurilor.
Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unui document care atestă faptul achiziționării produsului.